Cunsiglii per a Scelta di u Best Forklift Seat Adatta à a vostra Applicazione

Cunsiglii per a Scelta di u Best Forklift Seat Adatta à a vostra Applicazione

Quandu hè u tempu di rimpiazzà u vostru sediu, pudete cumprà per quasi ogni marca / mudellu chì vulete.Ma per dà una idea megliu di ciò chì si mette in a vostra macchina, eccu alcuni cunsiglii chì tenete in mente:

  • Discutete cù l'operatori di carrelli elevatori- Dumandate à l'operatori quale prublema anu, sò familiarizati cun ellu postu chì sò l'utilizatori finali;pudete esse sorpresu chì volenu rimpiazzà u sediu di u forklift perchè ùn sò più cunfortu à pusà in questu;discussione cù l'operatori vi darà ancu megliu insights è ponu ancu offre a megliu raccomandazione chì mudellu o marca per cumprà.
  • Andate per u listessu mudellu?- Forsi, a prima cosa in a vostra mente hè di rimpiazzà cù a listessa marca è mudellu di u sediu attualmente installatu, o cambià à una copia universale o identica.Se mi dumandate, ùn faria micca cusì.Se u sediu strappatu o sguassate più veloce di l'aspittatu, u listessu accadrà quandu si mette u camion cù u stessu tipu.Preferite sceglie u mudellu di più qualità ancu u costu più perchè sapete chì pò sopravvive à l'usu di u ghjornu è dà un cunfortu megliu.
  • Sceglite quellu chì hè più ergonomicu- U sediu ergonomicu di u forklift offre à l'operatori u massimu cunfortu ancu s'elli travaglianu per un periudu prolongatu;u cunfortu li mantene pruduttivu durante tuttu u turnu di travagliu.Hè sensu per cumprà un mudellu più ergonomicu.
  • Pudete cumprà per u sediu di forklift OEM- uttene i prudutti OEM, sapete chì sò cumpatibili cù a marca di carrelli elevatori chì utilizate.Cuntattate u vostru rivenditore lucali s'ellu anu u postu chì cercate è discute cù u rapprisentante per avè una opinione esperta.

           kl01 (7)

Specificazioni da circà quandu si cumprà un sediu di carrelli elevatori

  • Sceglite quellu chì hè a sospensjoni d'ariacusì chì assorbe a maiò parte di a vibrazione quandu a macchina hè in muvimentu.
  • Sceglite quellu cù cinture di sicurezza integratecusì chì l'operatori sò sempre ponu fibbia quandu sò nantu à u carrettu.
  • I sedi di Forklift ponu avè una copertura di vinile o tela;u vinile hè quellu chì aghju preferitu perchè hè di mantene è pulisce, ùn si macchia facilmente è più rigidu di i sedili di tela.Mentre chì l'unicu vantaghju di a tela hè chì hè transpirable è pò fà una diferenza in termini di cunfortu quandu l'operatore hè pusatu per un longu periodu.
  • Truvate u mudellu cù l'interruttore di sicurezza di u sediu- sta funzione impedisce a macchina di funziunà quandu l'operatore ùn hè micca pusatu nantu à u sediu.
  • Sceglite quellu cù restrizioni di l'anca cromate- sta funzione di u sediu di u forklift hè aduprata in u locu di i braccioli per assicurà l'operatore quandu hè pusatu.

    Quantu hè impurtante un Sediu di Forklift?

    —— Per elaburà nantu à l'infurmazioni mintuatu prima, avete bisognu di capiscenu chì l'operatori di carrelli elevatori travaglianu finu à 8-12 ore di turnu.Include compiti rigulari è cumpetitivi chì deve esse fattu ogni ghjornu.Dopu anni d'utilizazione, un sediu scomodu di carrettu elevatore pò risultà in casi maiò di tensione à l'operatore.Queste tensioni musculari portanu à u dulore è u dulore pò purtà à una ferita più seria.Allora, quandu i vostri impiegati sò feriti, u so livellu di produtividade diminuirà di colpu.

    —— Per evità a tensione, i sedili di carrelli elevatori sò stati sottoposti à una larga prova per assicurà chì anu a capacità di adattà à diverse forme di u corpu di l'operatori di carrelli elevatori.L'innuvazione tecnologica d'oghje furnisce ancu supporti lumbari è aghjustamenti di spalle per assicurà u cunfortu di l'utilizatori.

    In generale, a struttura speciale di u carrettu elevatore hè fatta per benefiziu a cumpagnia è i so impiegati.I guardiani di a testa, di e spalle è di u collu ponu impedisce à l'operatori di i periculi di i carretti elevatori è altri incidenti indesiderati.I so rinforzi laterali aiutanu à mantene l'operatori sicuri in u sediu di u carrettu elevatore in casu di ribalta.I braccioli sò inclusi per evità l'incomodità musculare è l'intorpimentu.Una basa rivoltante hà per scopu di riduce u mal di schiena da un turnu bruscu di u corpu.

    Massimizà u vostru ritornu di l'investimentu senza compromettendu a salute è a sicurità di i vostri operatori.

    Perchè avete bisognu di rimpiazzà immediatamente un sediu di Forklift Dannatu?

    Un sediu di forklift usuratu pò ancu causà un prublema più grande.L'incomodità è l'inadattabilità per l'operatori ùn sò micca solu u prublema principali.Un accidentu seriu pò nasce da a caduta soprattuttu quandu a cintura di sicurezza ùn funziona più bè.

    I feriti gravi o a morte in casu d'un accidentu di carrelli elevatori ùn sò micca impussibili.Ma a quistione hè chì a necessità di rimpiazzamentu hè immediata, duvete andà à cumprà u primu postu chì truvate in u mercatu?

    Di sicuru, micca, e linee guida in a scelta di u sediu adattatu saranu sempre in modu chì pudete piglià a megliu decisione.Duverebbe esse quellu chì si adatta perfettamente à u vostru ambiente operativu è offre u cunfortu perfettu per i vostri impiegati.

    Un suggerimentu hè di mantene cù u tipu di u vechju sediu se u so rendimentu annantu à l'anni hè abbastanza grande per diventà leali.Pudete solu piglià a so foto è mandà à i vostri magazzini di cuntattu per pudè guidà da u principiu à a fine.

    Per fà una cunclusione

    Ricurdate sempre chì unu di l'accessori impurtanti di un carrettu elevatore, grande o chjucu, hè u so sediu.Truvà quellu chì si adatta più hè essenziale per a durata di u travagliu chì deve esse fattu.Inoltre, ùn hè micca solu l'efficienza di l'operatore, ma a salute fisica deve esse ancu una di e vostre priorità.

  • Scegliendo KL Seating, vi daremo la soluzione migliore per i sedili del carrello elevatore!

Tempu di Post: 23-May-2023