Unisciti à noi à AGRITECHNICA 2023: Scopre Soluzioni Innovative Seating by KL Seating!

Caru Signore / Signora,

KL Seating vi invita cordialmente à unisce à noi in AGRITECHNICA, a rinumata fiera di machini agriculi tenuta in Hannover, Germania, in Nuvembre 2023. Semu una sucietà dedicata à a fabricazione di sedili agriculi è di carrelli elevatori, è aspittemu di scuntràvi in ​​questu prestigiosu. avvenimentu, accadutu à u Centru di Esposizione di Hannover.

Eccu i dettagli di l'esposizione:

  • Data: da u 12 à u 18 di nuvembre di u 2023
  • Numeru di stand: Hall 17C27

Mostreremu i nostri ultimi prudutti è tecnulugii, fornendu infurmazioni detallate nantu à e nostre soluzioni di sedute.Sia sì un fabricatore di machini agriculi, un distributore o un prufessiunale di l'industria, credemu chì truverete chì i nostri prudutti di sedie ponu risponde à i vostri bisogni è rinfurzà a vostra efficienza di travagliu.

Vi incuragemu à visità u nostru stand, impegnà cù a nostra squadra, è amparà di più nantu à i prudutti è e soluzioni di KL Seating.Semu entusiasmati di l'uppurtunità di spiegà cullaburazioni potenziali è offre soluzioni eccezziunali per voi.

Sè avete bisognu di più infurmazione o avete qualchì quistione, sentite liberu di cuntattateci.Vi ringraziu per u vostru interessu, è aspittemu di scuntràvi in ​​AGRITECHNICA.

Cordiali saluti,

Sedie KL

Cuntattu:sales7@ncyyzy.cn

 

mostra AGRI TECHNICA (11)(1)


Tempu di Postu: Nov-02-2023