I cunduttori di carrelli elevatori chì venenu quì anu ottenutu un modu senza risicu per qualificà è travaglià attraversu un simulatore di realtà virtuale.
Più di 95% di i graduati disoccupati di u prugramma di furmazione di Hawke's Bay chì utilizanu a tecnulugia di a realtà virtuale (VR) d'avanguardia anu ottenutu un impiegu permanente.
Cuncessu da Te Ara Mahi di u Fondu di Crescita Pruvinciale, u prugramma Whiti-Supply Chain Cadetship pruduciutu da IMPAC Health & Safety NZ insegna l'operazioni di carrelli elevatori utilizendu simulatori VR è carrelli elevatori reali è scenarii di travagliu.
I 12 participanti chì anu pigliatu u cursu pruvisoriu in Gisborne sta settimana sò previsti per graduate è uttene impieghi pagati.
U capu di prughjettu di Whiti, Andrew Stone, hà dettu chì stu gruppu di persone travaglianu è i clienti di ingressu, anu da dumandà à u cursu è passanu duie tappe di selezzione.
"A natura di a furmazione VR significa chì i studienti chì finiscinu u cursu di duie settimane avaranu un livellu di cumpetenza tecnica simili à qualchissia chì hà guidatu un carrettu elevatore per almenu un annu.
"I qualifiche ottenute in u prugramma includenu a certificazione di carrelli elevatori VR, a certificazione di l'operatore di carrelli elevatori in Nuova Zelanda, è i standard di unità per a salute è a sicurezza di u travagliu.
Tempu di post: 23-aug-2021